Other languages

Do you want more information about vaccination in different languages? Click here.

donderdag 25 februari 2021

Eerste vaccins toegediend

In het vaccinatiecentrum van Grobbendonk vonden op woensdag 24 februari de eerste vaccinaties plaats.

Linda Cloots uit Vorselaar kreeg als allereerste het vaccin toegediend. Linda is verzorgende voor Familiehulp én mantelzorger voor haar vader.

Linda: ‘Ik ben heel blij dat ik vandaag mijn vaccinatie krijg. Als verzorgende in de thuiszorg kom ik met véél risicopatiënten in contact. Ik vind het belangrijk om hen én mijn vader te beschermen!’

77 prikjes werden er woensdag toegediend aan zorgverleners en medewerkers uit Grobbendonk, Herentals, Herenthout en Vorselaar. Ook donderdag 25 en vrijdag 26 februari wordt er verder gevaccineerd.

Uiteraard hopen we, samen met jullie, dat de vaccins blijven komen, zodat het vaccinatieplan volledig kan uitgerold worden.